3 Ağustos 2012 Cuma

su kaplumbağası:)

Cemre doğduğundan beri suyu çok seviyor. 3 aylık hamileyken Küçükkuyu'ya gittiğimizde de çok huzurluydu içimde, geçen sene 5,5 aylıkken Bodrum'a gittiğimizde de çok huzurluydu, aynı huzuru bu sene evimize taşımak durumunda kaldık:)


 sıcak havalar hepimizi olduğu gibi kuzularımızı da bunaltıyor...bu havuz balkonumuzda Cemre için tam bir ferahlatıcı oldu..

ben yüzmeyi epey büyüdükten sonra öğrendim ve sudan korkmanın da sıkıntısını çok çektim. bu yüzden Cemrenin suyu sevmesi hoşuma gidiyor ve çekirdekten yüzme öğrenmesini istiyorum:)




Yalova'ya gittiğimizde de Cemre'nin bayılacağı bir havuzla karşılaştık:)


Cemre'nin kuzenleri de Cemre gibi su delisi:)



çalıştığım residenceta da süper bir havuz var, öğle tatillerinde benim istifade ettiğim :p ve suyu bu kadar çok seven bir kızım varken onu bu eğlenceden mahrum etmek istemedim:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder