2 Aralık 2012 Pazar

Küçük Çamlıca Bambi Cafe

Dün sabah 9da uyandı kuzum, seslendi bana gittim yatağını açtım ve aynen geri yattım ama nasıl ağlıyor kalkacakmışım illa..Babamız da 7de uyanmış salonda kitap okuyor:) akşam 7de uyuduğu için kendisi uykuya doymuş:D

Öyle biraz oyalandık, oyun oynadık, kalkar kalkmaz birşey yemediği için ..


Sanırım uykumu pek alamadığımdan babamıza şöyle dedim: 'ya benim canım kahvaltı hazırlamak istemiyor ya'  'neden , ne yapmak istiyor' dedi. 'yanii hazırlamak istemiyorum..:)' 'dışarı mı çıkalım diyorsun?' ben : 'Cemreeee hadi gel annecim cici giyelim baban bizi attaa götürecek' :D:D:D

ve soluğu evimize pek yakın olan Küçük Çamlıca Bambi Cafe'de aldık..

 

Çok harika bir kahvaltısı yok ama ev dışında olmak bile, Cemre'nin eğlendiğini görmek bile iyi geliyor..Bir güzel yerleşti sandalyesine Cemre hanım kuzusuyla birlikte..Şansımıza bir de hafta sonları hep palyaço oluyormuş orada..çocuklu gelen aileler için bence süper fikir..


Cemre daha önce palyaço gördüğünde bize sokulurdu nitekim bu sefer de öyle oldu..balon verdi, geldi yanımıza konuştu Cemre'yle ama nafile..Sonra o can alıcı soruyu sordu Cemre'ye 'parka gidelim mi seninle?' Cemre de bana 'annee??parkaa? ' diye izin istedi gidebilirsin annecim dedim vınn Cemre yok:)

 
bir süre sonra gidip baktım parkta ne durumdalar diye..ama cimcimenin keyfi gayet yerindeydi, gözükmeden kenaran fotosunu çekip kaçtım, palyaço abladan yuzunu boyamasını istemiş:)

 bi baktım kedi olmuş benim güzel kızım , çok hoşuna gitmiş ki diğer çocukların suratı boyanırken ben de ben de diyor :) sonra fotografını çekip gösterdim ona kendisini..


Palyaço abla sağolsun çok ilgilendi Cemre ile..sonra kaydıraktan kaydı,salıncakta sallandı hiç inmek istemedi..


Biraz daha vakit geçirdikten sonra vedalaştık palyaço abla ile..

 
Karnı acıkmış ekmek istedi garson amcadan:)


Khavlatı faslımız bittikten sonra soluğu Meydan Avm'de aldık. hem aylık alışverişimizi yapalım , hem de Cemre biraz daha eğlensin istedik..atlı karıncaları görünce 'onüü istiyomm' dedi ve koştu ben de biner sever umuduyla aldım bilet..ama 3 tur döndükten sonra inmek istedi ve kucağımda öylece bitene kadar döndük:D




Arabaya bindiğimizde artık pili bitmişti, uykusu gelmişti..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder