15 Şubat 2012 Çarşamba

meleğim 1 yaşında!

Zaman ne denli hızlı geçiyor biz yetişemiyoruz..bugün hissettiklerimi anlatmam çok zor.benim dünyalar güzeli kızım 1 yaşına girdi. evet koskoca 365 gün geçti.hamileliğim, doğumum dün gibi aklımda, gözümün önüne getiriyorum da..inanamıyorum. zaman su gibi akıp geçiyor diyorlar ya aslı var:)


Bu dünyada insanın yaşayabileceği en güzel mutluluk sanırım çocuk sahibi olmak.ben henüz daha ötesinde bir şey yaşamadım çünkü , yaşayacağımı da sanmıyorum. Allah'ın kadınlara bahşettiği en güzel hediye doğum..Cemre'ye duyduğum sevginin tarifi yok, yaşanabilecek en güzel günler onunla geçen zamanlar..ilk 'anne' dediğinde mutluluktan öleceğim sanmıştım:)

Canım yavrum her geçen gün öğrendiklerinle, öğrettiklerinle mutluluğuma mutluluk katıyorsun. Seni ilk kucağıma aldığımda içime düşürdüğün sonsuz sevgi için Allah'a binlerce kez şükrediyorum. Senin annen olmayı bana yaşattığı için öyle mutluyum ki. Daha nice güzel günler yaşamayı diliyorum ..
Şu bir yıl içerisinde öyle çok şey öğrettin ki bana meleğim..Küçücük bir kalbin insanın yaşama sebebi olacağını, uyumak yerine o masum güzel yüzünü seyretmenin uyku ihtiyacını karşıladığını, sabretmeyi, evin çiş yapılmadık, kusulmadık bir yeri olmasa bile bunun insana mutluluk verebileceğini, gaz çıkarmanın ne kutlanası bir ihtiyaç olduğunu, gezmenin yanında sen yoksan hiç birşey olduğunu, dört duvarın içinde sen yoksan saray olsa dar geleceğini, derin uykuların senden sonra kuş uykusuna döndüğünü, o minicik ellerin göğsüme dokunduğunda hissettiğim sonsuz şefkati, hasta olduğunda daha kötüsünden koruması için Allah'a yalvarmayı, sağlıklı olduğunda sonsuz şükretmeyi, sen yemek yerken sana bakarak doymayı, gözlerindeki yüzündeki mutluluğu gülümsemeyi gördüğümde mutluluktan ağlamayı, hep böyle ağlamayı dilemeyi, bir gülüşüne ömrümü verebileceğimi, sen yanımda değilken ne kadar eksik olduğumu, anneanneni daha iyi anlamamı, bir anne için yavrusundan daha kıymetli hiç birşey olmayacağını, insanın kalbinin dışında da atabileceğini..öğrettin. Sanırım senden daha öğrenecek çok şey var benim küçük meleğim.Sana duyduğum sevginin, aşkın tarifi, sınırı, ölçüsü hesabı yok.Kalbim attıkça, bu canım bu bedenimde yaşadıkça seni her geçen gün daha çok seveceğim, hep yanında olabilmek için, doğru adımlar atabilmen için çabalayacağım.

Daha nice sağlıklı yaşlarını kutlayabilmeyi diliyorum.

Seni çok Seviyorum Sarı kelebeğim

Annen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder