25 Ekim 2012 Perşembe

Kurban Bayramı

Kurban Bayramı tatili bizim için erken başlamıştı. Kalan yıllık iznimin son 1 haftasını da alıp bayram tatili ile birleştirdim ve 13 gunluk bir tatil yaptık. ama babamızın çalışıyor olması sebebiyle Arife gununden Yalova'ya gittik. Her bayramda oldugu gibi yine trafikli bir yolculuk bizi bekliyordu(yağmurun da etkisiyle), neyse ki guzel kuzum huysuzluk yapmadı sayesinde eglenceli geçti yolculuğumuz,Eskihisara gidene kadar yarım saat, Eskihisar feribotundaki kuyrukta 1,5 saat,Eskihisardan eve yarım saat dersek 3 saatte vardık Dede evine :)

Kurban Bayramı olması sebebiyle ilk gunumuz evde geçti, baba, dede kurban kesim işleriyle ilgilendikleri için biz de evde kaldık etleri bekledik.. Ama bayramlığımızı da giydik tabi mahallede kucuk bir tur attık:)

Kuzenleriyle artık daha guzel anlaşıyor,oyun oynuyor arada çıngar çıkarıyor tabi;)

Hilal ablası Cemre'yi çok seviyor. tabi bizim kuzu pek sıkıntıya gelemediğinden hemen mızıklanmaya başlıyor. ablası da sevmek istiyor öpmek istiyor onunla oynamak istiyor. bana sürekli 'yengee Cemre susamış, Cemre şunu yemek istiyor bunu yapmak istiyor' diyor:)

abileri daha çok seviyor sürekli 'abiii abiii' diye peşlerinde dolaşıyor..Hilal de abisini çok seviyor (bknz aşağı:D )

2. gun bayram ziyaretlerimiz başladı..Canım Dostlarım Meral ve Seda'ya gittik. ikisinin de ailesini kendi ailem gibi severim sayarım..Meralimin kuzusu Tuğsem bizi yolda karşıladı:)

sonra bizi evlerine götürdü tatlı kuzu..Cemre ondan heyecanlı önden önden gidiyor:D

sonra biraz birlikte oynadılar

biraz free takıldılar:)

Cemre Tugsem'in salıncağını çok seviyor her gittiğimizde sallanmadan gelmiyor:) Meralciğim de bu sırada yaptığı gusel mamalardan ikram etti bize (ellerine sağlık..) tabi bizim meraklılar hemen işi gucu bırakıp tepsinin başına geldiler, yaramazlık olur da bizimkiler durur mu:)

Seda teyzesine gittiğimizde foto makinemiz yoktu  o yuzden ölümsüzleştiremedik ordaki anılarımızı:(

Akşam olunca hem kuzenleri hem de akrabaların kuzuları bir araya geldiler bayram olunca gelen giden bitmiyor tabi haliyle:)  Dedesini de nasıl seviyor sadece onun dedesiymiş kimseyi yaklaştırmıyor yanına..tum kuzuları foto çekmek için bir araya toplamak oldukça zordu o yuzden biz de yakalayabildiklerimizle bir hatıra fotosu çektik..e bu kadar sevildiğini gören Dedemiz mest;)))

3. gun buyuk halayla ve oğluşlarıyla çarşıya indik, parkta oynadılar koştular düştüler...

Edibe teyzesi ile Eylül Erva'ya da haber verdik bizi kırmayıp geldiler , çok özlemiştik Edibe ile birbirimizi..

Kemal abisi de  Cemre ile İsmail Can'a abilik yaptı kolladı onları;)

O gune o kadar cok bulusma sıgdırdık ki.. Bursa'daki Ece teyzesi de Yalova'ya gelmisken gorusmemek olmazdı ..kendisi biraz gec kalınca Cemre hanım da trip yaptı 'nerde kaldı bu Ece Teyzem yaa' :))

Velhasıl gusel dolu dolu mutlu bir bayram gecirdik..Anneanne, teyzeler ve nenemiz de olsaydı  ala olacaktı, icimiz biraz buruktu , saglık olsun dedik Allah baska turlu ayrılıklar gostermesin yeter ki! (amin)