21 Ocak 2012 Cumartesi

Cemre yürüyorrr:)

benim biricik prensesim 3 gündür pıtır pıtır yürüyor.her yaptığı her öğrendiği beni deli gibi mutlu ediyordu zaten heyecanla beklediğimiz bu durum evde bayram havası yarattı:) epeydir çabalıyordu 2 adım, 3 adım ,5 adım derken adımların sayısını sayamaz olduk :D nasıl mutlu oluyor, nasıl heyecanlanıyor..3 gündür totosunun üstüne oturmuyor, deliler gibi yoruluyor.anneannesi pesinden ayrıılmıyor düşecek bir yerini acıtacak diye, ben de düşe kalka büyüyecek mantığıyla biraz daha rahat davranıyorum. sonra ufak tefek kazalar geçiriyoruz, ağlama, teselli,öpücükler,kokucuklar..
umarım ilerde de Allah, her attığı adımda şimdiki gibi yüzünü güldürür, her attığı adım şimdiki gibi yüzünde gülücükler saçtırır, şimdiki gibi mutlu eder onu.onu ve bizi..

1 yorum:

  1. Amin:) maşallah Cemre sana:) Hala hoppaladaki o gülen yüzün aklımda:)

    YanıtlaSil