2 Ocak 2012 Pazartesi

hoşgeldin 2012

2011 yılı benim için çok ama çok güzel bir yıldı.2011 yılına başlarken de içim umut doluydu.çünkü kızım doğacaktı,ailemizin bir parçası olacaktı..2012 ye başlarken de öyle olsun istedim öyle oldu..
iyisiyle kötüsüyle , acısıyla tatlısıyla, üzüntüsüyle sevinciyle koca bir yl daha geride kaldı..Sevinçlerin , mutluluğun en büyüğünü ben bu yılda yaşadım. Sanırım 2. büyük mutluluğu da 2. çocuğumda yaşarım;) İnsan hayatında herşeyi kusursuz yaşayamıyor, sanırım yaşasaydı hayatın bir anlamı olmazdı...Bazen düşünüyorum başka bir hayatım olsaydı yine böyle mutlu olur muydum diye sanırım olurdum çünkü her insanın hayatında mutlaka güzellikler vardır.yaşanan kötü olaylar üzüntüler olduğu kadar.ne para pul buna engel olabilir ne de insanın varlığı..bu yüzden yaşadığımız günün her anın kıymetini bilmeliyiz..


ben 2012 yılının tüm iyi insanlara en başta sağlık getirmesini diliyorum.tüm iyi insanların iyi dileklerinin kabul olmasını diliyorum.kötülükler bizden çooookk uzakta mutluluk, iyilik baş ucumuzda olsun.hep iyi insanlarla karşılaşalım. yanımızda olmasını istediğimiz tüm sevdiklerimiz yanımızda olsun, yavrularımız hele bizden hiç uzak olmasın.
içimize düşürdükleri bu ölçülemez sınırsız sevgi daha da büyüyecek yıllar geçtikçe...seni çok seviyorum canım kızım, bu dünyadaki en değerli varlığımsın sen..


bu yılda bebek isteyenler bebeklerine, aşk isteyenler hayırlı kısmetlere, sıcacık yuvalar huzura, sevenler sevdiğine, iş isteyenler kariyerine, para isteyenler de ağlatmayacak kadar az,azdırmayacak kadar çok hayırlı kazanca kavuşsun. yazımı okuyan herkese de bu uğur böceği uğur getirsin :)


sevgiler


Serpil


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder