7 Nisan 2012 Cumartesi

1 yaş kontrolü maceramız

Cemre'nin 1 yas doktor kontrolü çok kötü geçti. 1 senedir gittiğimiz hastaneyi değiştirdik, çünkü en son gittiğimizde, doktorumuz beni sinir etti, doğru düzgün muayene etmeden antibiyotik yazdı kuzuma, bu sebeple yollarımızı ayırdık kendisiyle..sağlık ocağında yapılan aşılar sebebiyle de doktor fobisi oluştu kızımda. daha doktor dokunmadan biz üstünü çıkarmaya başlayınca ağlamaya başlıyor sonra sağlık ocağından çıkana kadar susmuyor..bu seferkinde de öyle oldu..ağlaya ağlaya muayene etti, kilosuna zor baktı..ben de kıyamadığımdan kucağıma aldım hep.doktor kilosuna bezsiz bakalım dedi ben de nasibimi aldım tabi:) yavrum benim üstümü başımı, doktorun odasını bir güsel yıkadı:)
sonuç itibariyle herşey yolundaymış şükür. gelişimi çok güselmiş, aşılarımız tastamam,artık herşeyi yemek serbestttt yaşasın kızım büyüdüüü:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder