25 Nisan 2012 Çarşamba

23 Nisan Bayramımız

23 Nisan'ın hafta başına gelmesi sebebiyle biz de 3 günlük tatilden nasibimizi aldık Yalova'ya gittik dede, babaanne, halalar ve kuzenleri ziyarete..Cemre eskisi kadar kalabalıktan rahatsız olmuyor alıştı sanırım. başta biraz yanıma sokuluyor ama sonradan açılıyor...en küçük kuzeni İsmail Can ile aralarında 8 ay var, birlikte serada toprakla oynadılar. Halası avucuna toprak koyduğunda hemen attı elinden istemedi elleri tozlandığı için (ben ellerini kirlettiğinde 'ee ee' oldu diyorum)..sonra İsmail Can'ı görünce o da başladı toprağı alıp alıp atmaya, hoşuna gitti...çamurlandı tozlandı pislendi..kirlenmek güzeldir:)


Şansımıza hava da çok güzeldi. Cemre bol bol dışarı çıktı oksijen aldı, çimenlerde koştu oynadı,çiçekleri kokladı..

23 nisan sabahı kuzenlerinin okulda gösterisi vardı onları izlemeye gittik. okulun bahçesi papatyalarla doluydu. eskiden beri koparılmalarına ne kadar üzülsem de, taç yapmayı da bir o kadar seviyorum...




törende saygı duruşunda dururken bacaklarıma yapıştı, İstiklal Marşı'nı okurken alkış tuttu,dans etti. kuzenlerini izlerken pek bi duygulandım, doğdukları günler geldi aklıma, Cemre'yi düşündüm bir kaç yıl sonra nasıl olur diye..






İsmail Can'ın bisikletini çok sevdi öyle ki çocukcağız binemedi kendi bisikletine hüngür hüngür ağladı çünkü Cemre..


babasıyla boyundan büyük bisiklete bile bindi:)


İstanbul'a dönerken de pek bi eğlendi ..




bu kadar yoğun tempoya otobüse kadar dayanabildi, otobüste uyudu kuzucuk, sonuç itibariyle mutlu bir hafta sonu geçirdik maaile:)))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder