13 Nisan 2012 Cuma

iyi ki varsın Pepee:)

Bu dönem çocuklar Pepee'ye hasta. hem eğitici öğretici hem de sevimli bi karakter Pepee, öyle ki Cemre izlesin diye açtığımızda o izlemese de (başka şeylerle ilgilense de) biz pür dikkat izliyoruz eşimle:) Cemre de son 3 aydır Pepee yi seviyor. peluş bebekleri, bardakları, nevresim takımları, bilimum oyuncakları orjinal ve çakma olarak piyasada mevcut..Hafta sonu hava almaya çıktık Cemre ile..kırtasiyenin önünden geçerken kapıda asılı olan Pepee leri gördü cemre, hemen 'ııhh ııhh' diye istedi. epeydir almayı düşünüyordum, alalım bari dedim. eve gelene kadar kucağında öyle güzel tuttu ki onu (kolundan, bacağından, şapkasından:D)
eve gelince de pek severek oynadı..üstüne yatmalar, yuvarlanmalar, sarılmalar..

hafta sonu da kuzenimin kızının doğum günü vardı oraya gitmiştik. gelirken ümraniyede çarşıda Pepee gördü benim tatlı kızım yine 'ıhh ıhh' diye istedi. bu seferki Pepee koluna basınca hem şarkı söylüyor hem de yürüyor paytak paytak:) evde Cemre her ne kadar yürütmese de onu ..( hemen şapkasından yakalayıp bana getiriyor )
 hafta sonları da kahvaltımızı ederken Pepee şarkılarını açıyorum. sağolsunlar tüm şarkıları birleştirip 15 dk.lık bir klip yapmışlar bu sürede Cemre de güzelce mamasını yiyor:)
arada bir açıp yine dans ediyoruz birlikte...
buradan sevgili Ayse Kıraç'a tesekkuru bir borç bilirim:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder