10 Kasım 2012 Cumartesi

Carrefour'da gezmece tozmaca eğlenmece

Önceki hafta sonu akşamustu Müge ablamızın canı burger king çekti ve soluğu Ümraniye Carrefour'da aldık. yemeğimizi yedikten sonra da oyun alanına geçtik...Oyun alanı 4-10 yaş arası çocuklar için ancak daha kucuk çocuklar da girebiliyor yetişkin gözetiminde,oyun alanlarına giremiyorlar ama..Müge ablası da Cemre'ye çok iyi bir abla olduğu için birlikte girmelerinde bir sakınca görmedik:) ben de oyun alanı dışında durarak seyrettim onları, fotograflarını çektim ve şimdiki çocukların ne kadar şanslı olduklarını bir kez daha gördüm, mutlu oldum  :)



Oyun toplarını çok sevdi Cemre, dengesini kaybedip düşmek hoşuna gitti:)



bazı bolumlerde oynayabilmesi için biraz daha buyumesi gerekiyor:)




oyun alanında 40 dakika oynanabiliyor, daha doğrusu 40 dk. sı 10 tl ve 40. dk.dan sonrası ayrıca ücretlendiriliyor ama yeterli bir zaman bence zaten koşturmaktan hoplayıp zıplamaktan 40 dakika sonunda terlemiş ve pestilleri çıkmış bir halde oluyorlar..
Sonrasında alt katta biraz vakit geçirdik..

Bu sevimli pandayı çok sevdi. oturup direksiyonu sürekli çevirerek 'hhöönn höönn' dedi, bir yandan aklı diğer oyuncaklarda oynayan Müge ablasında..

Tırtıla birlikte bindik ama çok hoşlanmadı Cemre, bir yavaş bir hızlı hareket ettiği için hızlı hareket ettiğinde korktu. ağır ağır hareket eden, aksiyonsuz oyuncaklara binmeyi seviyor:) mesela bunun gibi sandal sefası:)



 Cemre ile Müge'yi böyle eğlenirken görünce çocukluğum aklıma geldi ve bizim çocukluğumuzda da olan zincirli salıncakları gördüm, durur muyum:)

3 saatlik avm gezimiz son bulurken mutlu mesut ayrıldık oradan. 8 aylık hamile olan ve ayakta onca saat kalabilen, o halde araba kullanarak bizi taa oralara götüren Zekiye teyzemize, bankada cmts gununu çalışarak geçiren ama yorulmuş olsa da bize eşlik eden Seçil teyzemize tesekkuru borç biliriz;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder