24 Kasım 2012 Cumartesi

inci dişler:)

Cemre'nin ilk dişi 4 ay 20 günlükken çıktı ve sonrasında da diğer dişleri dönem dönem çıktı . şu anda 16 adet dişi var kimisi kolay patlkadı kimisinde zorlandı kuzum:(
Fırçalamaya erken başladık tabi erken çıkınca dişleri, ek gıdaya da geçmemizle dişleri korumamız gerekiyordu, ilk dönem o kadar önem vermedim ama baktım yedikçe günden güne rengi değişiyor dişlerin, artık düzenli fırçalamanın daha doğrusu fırçalamayı öğretmenin zamanı geldi diye düşündüm ve bu 2. diş fırçamız ilkini sürekli ısırdığı için fırça kılı deforme oldu:)


artık her banyoya gidişimizde bizim fırçaları göstererek 'annenin-babanınn' diyor sonra da kendi fırça ve macununu gösterip 'meenimm, Ceceninn' diyor:) birlikte fırçalıyoruz , benim gibi tükürmeye çalışıyor , ağzına su alıyor ama tukuremiyor henuz içiyor:)

 
tabi tam olarak fırçalayamıyor, fırçanın suyunu macunu emiyor :p (macunu sadece değdiriyorum tukurmeyi bilmediği için), biraz ben yardımcı oluyorum;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder