18 Kasım 2012 Pazar

Yalova Sürprizi

Havaların soğumasıyla birlikte Yalovaya gidişlerimiz artık yaz gibi sık olmuyor ister istemez..Bir de babamız cumartesi gunleri çalışıyor bu sebeple cumartesi akşamı gidip pazar gunu dönmemiz hem yorucu oluyor, hem de ziyaret açısından çok verimli olmuyor gunlerin de kısa olması sebebi ile..Ama en son bayramda gittiğimiz için bu hafta sonu 1 gun için de olsa gidebiliriz diye düşündük ve ani bir kararla cumartesi akşamı Yalova'ya doğru yola çıktık..Cemre hanımın feribotta keyfi yerindeydi babasıyla gezindiler biraz, çubuk kraker yediler, kitap okudular..

Biraz Nnv 'de kutup ayıları belgeselini izlediler (Cemre sonrasında kocaman bi sesle dakikalarca 'ayııı, ayıı' diye bağırdı) :D

neyse ki sorunsuz gecen yolculugumuzun ardından vardık babaanne ve dedemizin yeni evine..(köydeki eve doğalgaz elmediği için, yeni yapılan evlerine taşındılar).
babamızın teyzesi, kızları, babamızın amcasının kızı,ortanca halamız onun kuzuları...epeyce kalabalıktık yan.çok sevindiler sürprizimize dedemiz hatta önceki akşam Mehmetler gelmiyor mu demiş, içine doğmuş :) güzel güzel yemeğimizi yedik çayımızı çorbamızı içtik, Cemre Hilal Ablası(halasının kızı) ile oynamaya çalıştı(hiç birşeyini vermiyor, kitap, bebek..menim menimm diye topluyor hepsini)
Pazar sabahı da kahvaltımızı ettikten sonra Meral Teyzesi ve Tuğsem geldiler.Çocukların kaynaşması da büyüklerinki gibi zaman alıyor:)

Yanyana dizilince nasıl da tatlı oldular..hepsinin önüne minik kaselerde balık kraker verdik,lüp lüp yediler:) İlhan abisi,yasemin teyzesiyle güsel fotolar çektik..

Sonra halalarımızı görmek uzere yola cıktık. Mera teyzesi bizi bıraktı eve kadar, Tugsemle Cemre kardes kardes oturdular arkada..

Yalova'ya gideriz de halamızın kuzularını görmeden döner miyiz? Leyla halasını görür görmez Cemre 'mee mee' diye melemeye başlıyor:) halasını kuzularla özdeştirmiş sanırım..

Sabah erken kalktığı için uykusu geldi 1 saat uyudu yolda uyumaya devam eder diye düsunduk ama uyandı.

Günlerin kısa olması ve bir halamızın İstanbul'da olması sebebiyle erken döndük. Dedemiz bizi feribota kadar yolcu etti..

Çantalarımızı taşıma işi bana kaldı, ben de kızıyla babasını kattım önüme :)

uykusu açıldıktan sonra hemen formuna girdi kuzum, yolculuk boyunca yazdı çizdi, balık kraker yedi..

sağ salim eve vardık ve maraton bitmedi halamızı ve Özlem ablasını da aldık gezmeye devam;)