21 Kasım 2012 Çarşamba

Cemre ve balıkları:)

Cemre'nin hayvanları çok sevdiğini söylemiştim ..Gecenlerde alışveriş merkezine gittiğimizde babasıyla bir pet shopa girdiler balıklara kuslara baksın istedik. balıkları görünce pek bir heyecanlandı pek bir sevindi. ben de bunun üzerine, evde kolay bakabileceğimiz, besleyebileceğimiz, tehlikesiz olabileceğini düsündügüm sevimli balıklardan aldım 2 tane. Poşette balıkları görünce tabi 'anne aç anne açç ham hamm ' diyerek ağzını açtı:) çok komikti ya 'hayır annecim bunlar ham yapılan balıklardan değil bunları seveceğiz cici cici diye' dedim sonra 'cici cici ' diyerek poşetin dışından balıkları sevdi. Bir kaç öncesinde de yemek üzere aldığımız balıkları göstermiştim, dokunmuştu onlara ama yumuşak oldukları için bir garip hissetti sanırım. 'ayy ayy' dedi dokununca balıklara, yuzunu ağzını değiştirerek:)
Bu sevimli balıklara kısa zamanda alıştı, yem attık birlikte, zaman zaman tv nin yanından alıp yakınına koymamı istiyor bakıyor ve sonra tv nin yanına geri koymamı istiyor:)



Henüz isim koymadık balıklarımıza..

Hayvanlarla kurulan bağın, çocugun arkadaslık duygusunun gelişimine katkıda bulundugu biliniyor. bu bağ sayesinde çocuklar daha hoşgörülü, daha verici, daha paylaşımcı, daha anlayışlı bir kişilik geliştiriyorlamış. Umarım benim güzel kızım da benim gibi hayvanları çok sever, ki öyle gözüküyor:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder